3.3.17

Jaja z dynią

Ciężkostrawne jedno i drugie. Zwłaszcza że jaja bukowe, dynie gliniane. Lepiej tylko popatrzeć.

Pisanki frywolitkowe
Trochę ich przybyło od ostatniego razu, jednak coś ostatnio straciłam zapał do frywolitkowania.


Dynie glinane
Jak przyjdzie pora, to z glinianych zamienia się w ceramiczne.



Dynie już prezentowałam na Facebooku. Kto tam zagląda, to wie, że są to dynie, które zamieniają się w karoce. Tyle że karoce we współczesnej wersji z napędem na cztery koła. I niestety, bez udziału dobrej wróżki. :/
Rozwiązanie zagadki sposobu tej zamiany jest widoczne na poniższym filmiku.




Wyprzedaż biblioteczki

Na koniec małe ogłoszenie. Mam na zbyciu dwie książki z wzorami frywolitkowymi:Tatting Hearts i Occhi - Tatting - Friwolite Chętnych zapraszam na mój OLX:  Mam tam jeszcze kilka innych pozycji dla rękodzielników.



Miłego dnia!
Anna

5 komentarzy:

  1. Cudowne pisanki. Po prostu cudowne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Miłym Paniom! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jaja se robisz :-D
    a ta dynia hm... świetna skarbonka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie robię. Obcięłam sobie kawałek palca wskazującego i bez niego nie umiem frywolitkować. :(

      Usuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)