20.3.17

Będzie darmowy wzór na pisankę, jesli ...

W naszym powiecie mamy kilka gazet. Jedna z nich zorganizowała właśnie konkurs na najpiękniejszą pisankę. W ostatniej chwili zgłosiłam swoje frywolitkowe jaja do konkursu.

Teraz obietnica.

Jeśli wygram ten konkurs,
opublikuję za darmo wzór na frywolitkowe gatki

Konkretnie chodzi o wzór, który na poniższym zdjęciu występuję w trzech lekko różniących się wersjach na jajku zielonym, czerwonym i żółtym.

Frywolitki - jaja w galotkach

Zagłosuj na frywolitkowe pisanki!



Zapraszam zatem na stronę tygodnika "Dzień za dniem" do głosowania!
Głosowanie trwa do 10 kwietnia 2017 do godziny 12.00

http://swiebodzin.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/anna-barzyk-wilkowo,38848,1680843,t,id,kid.html


Jeszcze wyjątek z regulaminu konkursu:
 " Głosując za pośrednictwem SMS Premium uczestnik otrzymuje kod na e-wydanie
Tygodnika „Dzień za Dniem”"

Wszystkie pisanki biorące udział w konkursie można obejrzeć tutaj: Wielkanocne jajo.

To jak? Mogę liczyć na Wasze głosy? Dawno niczego nie wygrałam.

7 komentarzy:

  1. I już :) szczęścia życzę :)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. I hope you win and they are so very lovely!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na inne pisanki, które biorą udział w konkursie, Twoje powinny zdecydowanie wygrać! Szkoda, że głosowanie poprzez sms-y, bo ja niestety mam tylko telefon firmowy, w związku z czym nie mogę wziąć udziału :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi to głosowanie nie leży.:-/ Ale stwierdziłam, że niech chociaż zaznaczę swoją obecność i pokażę Świebodzinianom frywolitkę. A za każdy głos oddany na moje pisanki jestem ogromnie wdzięczna!

      Usuń
  5. Powodzenia na pewno wygrasz....pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful ! Best wishes :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentować każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej. ;)